- Пацієнти приймаються тільки за попереднім записом, щоб мінімізувати контакти між собою.
- Прийом пацієнтів проводиться за "зміщеним - подовженим" графіком, інтервал між прийомами не менше ніж 30 хв (для інтенсивного провітрювання, кварцування та максимальної дії дезрозчинів на поверхнях).
- Якщо пацієнт прийшов завчасно, тоді йому слід зачекати на території подвір'я клініки, проінформувавши реєстратуру про свою присутність.
-Пацієнт входить в приміщення клініки в масці, проходить вимірювання температури тіла, дезінфікує руки, одягає бахіли.
- Доступ супроводжуючих заборонено, винятком є лише супровід дітей до 14 років, осіб з обмеженими можливостями або похилого віку.
- Адміністратор проводить антисептичну обробку всіх поверхонь, з якими контактував пацієнт чи його речі.
- Асистент стоматолога проводить пацієнта у лікувальний кабінет. Самовільно переміщатися по території клініки суворо заборонено!
- Пацієнт намагається мінімально контактувати з навколишніми предметами та поверхнями.
- Пацієнт ополіскує ротову порожнину 1 хв 0,12 розчином хлоргексидину ПЕРЕД та ПІСЛЯ закінчення прийому
- Рекумендуємо безконтакну оплату за стоматологічні послуги.
- Біля виходу із клініки пацієнт знімає та викидає у відведений контейнер шапочку, рукавички та бахіли.
Завдяки широкому спектру стоматологічних послуг, обирати та комбінувати набір може сам власник сертифікату. Зробіть подарунок своїм рідним або скористайтесь даною пропозицією в якості корпоративних заохочень
0 800 211 529
(зворотній дзвінок)
(032) 292 76 76
Запис на прийом тут